sobota, 12 marca 2016

Nowi w świątyni

Hej! Tutaj Will! ^^
Feliks: I Feliks! ^^
Są jeszcze Byron i Shun, ale oni nie są skorzy do przedstawiania się.
Byron: Dziecinnie się zachowujesz.
Shun: Myślałem, że już przywykłeś.
Tak, czy tak, część z Was może już mnie zna, bo od kilku miesięcy zaśmiecam internety swoimi wypocinami.
Shun: Najpierw był Bakugan...
Feliks: Potem Młodzi Tytani...
Byron: I Król Szamanów.
Teraz przyszedł czas na Xiaolin. Konkretnie seria pierwsza "Xiaolin: Pojedynek Mistrzów".
Feliks: Nie chcę być pierdołą, ale miałaś najpierw skończył pisać na Tytanach.
Tytani i reszta spółki: WŁAŚNIE!

Eee... ^^"" Przepraszam, nie mogłam się powstrzymać przed zamieszczeniem postu. ^^"" Dlaczego akurat ten fandom? Otóż jakiś czas temu, podczas rozmowy na Asku, dostałam pytanie: "Skoro lubisz Xiaolin to dlaczego nie napiszesz bloga?" Do tamtej pory chodziło mi to po głowie, ale uważałam, że nie dam rady opisywać pojedynków i tego typu rzeczy, poza tym nie chciałam zwalać sobie na głowę kolejnego opka. Ostatecznie do rozpoczęcia zachęciła mnie moja przyjaciółka Bella, za co dla niej serdeczne gratki.
Byron: Will nie nadaje się do opisów walki, dlatego nie wymagajcie od niej zbyt wiele.
Taa... Nie przypominaj ._. Ja to bym najchętniej komedie pisała ._.
Shun: Znowu odbiegasz od tematu. Skoro już musisz to dodawać to może powiesz co nieco o opowiadaniu.
Mądrze prawisz. Jak pewnie zdążyliście zauważyć, główną bohaterką będzie Rachel Gensey, moja OC. Na drugim miejscu stać będzie słynny niczym Lady Gaga, Chase Young, Książę Ciemności, do którego wzdycham dniami i nocami, ale tego nie wiecie. Oczywiście nie zabraknie też Omiego i reszty mnichów. Wspomniałam, że lubię pisać komedie i ten fanfic w większości będzie właśnie komedią, ale postaram się wprowadzać jakieś urozmaicenie.
To by było na tyle mojego paplania. Widzimy się pod prologiem ^^
Ps. Blog przeniesiony z Oneta >.>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz